Sisuturunduse strateegia loomine

Oled sa kunagi kuulnud väljendit et „sisu on kuningas“ ehk „content is king“?
Aga seda: "Content isn´t King, it´s the Kingdom."

Sisuturunduse rakendamine on oluline, sest:
• see aitab eristada sind konkurentidest
• annab võimaluse näidata, et oled oma valdkonnas ekspert
• aitab luua häid kliendisuhteid
• oled otsingumootorites paremini leitav
• sinu praegused ja tulevased kliendid vajavad head sisu, et teha teadlikke ostuotsuseid
• mõjutab konversioone
• on kuluefektiivne võimalus tuua ettevõttesse uusi kontakte
• aitab kasvatada usaldust sinu ettevõtte vastu ning tugevdab brändi mainet

Sisuturunduse strateegia loomiseks sinu ettevõttele selgitame kõigepealt välja sihtgrupi, millist sisu nad kõige meelsamini tarbivad ja millist väärtust see neile pakub. Võimsate turundustööriistade abil uurime konkurentide tegevust ning leiame lahendused kuidas neid edestada. Seejärel seame eesmärgid ning paneme paika strateegiad, sest ilma strateegiata sõltub edu või läbikukkumine lihtsalt heast õnnest. Analüüsime sisu avaldamiseks parimaid kanaleid ning kinnitame plaani.

Sisuturundus on iga eduka turunduskampaania süda. Iga tugeva brändi taga on väärtuslik ja relevantne sisu, mis ühendab ettevõtet jälgijaskonnaga.
Kui tunned, et vajad oma ettevõttele tugevat sisuturunduse strateegiat, siis võta ühendust ja räägime lähemalt.

SOOVIN SISUTURUNDUSSTRATEEGIA KOHTA ROHKEM INFOT SAADA