Kontakti genereerimise kampaania

Uutest kontaktidest ei ole kasu kui neist ostjaid ei saa. Selleks et olla kindel, et kontaktid oleksid sinu ettevõtte toodetest ja teenustest päriselt huvitatud, on oluline teha eelnevalt uurimustööd.

Kui oleme välja selgitanud ideaalse sihtgrupi, siis paneme paika kampaania eesmärgi ja määrame pakkumise, mis antud sihtgruppi kõige enam kõnetab.

Seejärel valime reklaami sisuks foto(d) või video ning kirjutame väärtusele orienteeritud reklaamteksti. Kujundame reklaami ja avaldame Facebookis.
Me saame reklaamiga sihtida peaaegu ükskõik keda. Me saame sihtgruppi valida näiteks konkreetse asukoha-, sünnipäeva- või tegevusvaldkonna järgi.

Edasi suuname sihtgrupi eelnevalt loodud maandumislehele, kus kogume nende andmeid. Ära muretse. Süsteem ehitatakse üles nii, et kõikidelt kontaktidelt on olemas nõusolek isikuandmete kogumiseks, salvestamiseks, säilitamiseks ja töötlemiseks sinu ettevõtte poolt. Andmete eest anname vastu ükskõik mida me eelnevalt pakkumise osas otsustasime.

Peale kontaktivormi täitmist teen nii, et sisestatud andmed jõuaksid reaalajas sinu arvutisse või mobiiltelefoni, ning suunan kampaanias osaleja edasi „Aitäh lehele", kus teeme talle lühiajalise müügipakkumise.

Ma ei tea kuidas sa oma ettevõttesse tavaliselt kliente tood, aga kui sa toimid nii nagu enamus väikeettevõtjaid, siis avaldad sa tõenäoliselt sotsmeedias üritusi, rakendad traditsioonilist reklaami, või loodad suust-suhu reklaamile. Probleem on aga selles, et nimetatud juhtudel sa ei tea, millal need kontaktid sinu ettevõttesse tegelikult saabuvad. Kontakti genereerimise kampaania kaudu on sul aga ideaalsetest sisse tulnud kontaktidest kogu aeg täielik ülevaade, sest saad seda jälgida reaalajas näiteks oma mobiiltelefonist.

Kui sul on oma ettevõtte juhtimisega kiire ja pole endal aega taolist kampaaniat ellu rakendada, siis võta minuga ühendust ja arutame!

VÕTA ÜHENDUST