E-maili turundus

E-maili turundusstrateegial on oluline roll igas turundusstrateegias. E-kiri on kõige kuluefektiivsem viis ettevõtte toodete ja teenuste promomiseks, klientidega suhtlemiseks ning ettevõtte eesmärkide saavutamiseks. 

Keskmiselt võib e-maili turunduse kaudu teenida iga kulutatud euro pealt kuni 51€. 
Pole paha?!

E-maili turundus toob ettevõtetele jätkuvalt superhäid tulemusi kui seda õigesti teha.
Kindlasti ei piisa enam aga sellest, et saadetakse ühe ja sama sisuga e-kiri välja kõikidele listis olevatele inimestele. Täna on tähtis luua täpselt sihitud ja personaliseeritud sõnumeid, mis on optimeeritud erinevates seadmetes lugemiseks.

Ma alustan sellest, et selgitan välja mis olukorras on sinu ettevõtte e-maili turundus.
Seejärel seame meilikampaania eesmärgi, milleks võib olla:
• Tõsta brändi tuntust
• Hoida olemasolevaid kontakte
• Tekitada käivet ja tõsta müüki
• Kasvatada veebikülastatavust

Kui eesmärk on paigas, siis teame milliseid mõõdikuid jälgida ning seame strateegia eesmärgi saavutamiseks.

E-maili list on iga eduka ettevõtte impeerium. 
Kui sul pole listi, siis sul pole inimesi kellele müüa.

Tahad rohkem teada, kuidas sinu ettevõte saab e-maili turundusest kasu lõigata?


SIIS VÕTA ÜHENDUST SIIN