Lisa ostukorvi197 €
SINU ETTEVÕTTE VÕTMESÕNAD, MILLEDEGA OLED GOOGLE´is SIHTGRUPI JAOKS NÄHTAV

Sinu suurim mure on klientide vähesus? Valutad pead selle üle, kuidas Sinu toode ja/või teenus ei jõua õige sihtgrupini?
Probleem võib peituda selles, et Sinu ettevõtte veebileht on optimeerimata, ehk Sa ei kasuta õigeid märksõnu, mida Sinu potentsiaalsed kliendid guugeldades otsivad, ja jõuavad seetõttu hoopis Sinu konkurendi juurde. Seda Sa ju ometigi ei taha?

Me tuleme Sulle appi!
Me mõistame Sind, et iluteenuste osutamise kõrvalt ei jää aega üle, et keskenduda veel tehniliste oskuste omandamisele. Isegi, kui tahaksid selle kõigega ise hakkama saada, saame aru, et päevad  jäävad liiga lühikeseks. Kõike korraga lihtsalt ei jõua. Lisaks, kui alustaksidki täna õppimisega, võtaks see Sul tuhandeid töötunde aega enne kui oleksid valmis oma veebilehte eksperdi tasemel optimeerima. 

Meie käes on võtmesõnade uuring nagu lapsemäng. Kasutame selleks vastavaid tööriistu, mille abil saame lihtsasti välja selgitada, mille vastu Sinu valdkonnas kõige enam huvi tuntakse ja milliseid märksõnu peaksid seetõttu oma sisuloomes kasutama, et nende jaoks otsingumootorites nähtav olla. 

Kuidas me seda teeme?

Saadame Sulle küsimustiku, mille vastuste põhjal viime läbi märksõnade uuringu. Selgitame välja kas võtmesõnad, mida praegu kasutad teevad Sinu ettevõtte potentsiaalsete klientide jaoks nähtavaks ja toome välja märksõnad, mida peaksid edaspidises turundussisu loomes kasutusele võtma. Anname Sulle konkreetsed juhised, kuidas saad seda teha nii, et saavutada soovitud tulemused. 

Kokkuvõte

Teades täpselt, milliseid märksõnu Sinu soovitud sihtgrupp internetis otsib, annab Sulle võimaluse teha end nende jaoks orgaaniliselt nähtavaks ja kättesaadavaks mitte ainult täna, vaid ka aastate pärast. 
Paljud ettevõtted keskenduvad klientide leidmiseks ainult tasulisele reklaamile. Väga vähesed kasutavad orgaanilist ja tasulist reklaamivõimalust koos. Kasuta võimalust ja panusta mõlemale. Alusta täna!