Lisa ostukorvi1 200 €

Raha Tagasi Garantii:
Kui Sa peale plaani kättesaamist tunned, et ei saanud mitte mingisugust kasu ega saa seda oma ettevõttes rakendada,  siis saad 100% rahast tagasi.
Sisuturunduse strateegiaplaan iluettevõttele

Kas oled mõnikord tundnud puudust oskusest,  kellele täpselt oma teenust suunata? Või oled mõelnud, et töö, mida teed, meeldib Sulle väga, aga Sa lihtsalt ei tunne et oleksid "müügiinimene"?

Ma tean, mida Sa tunned...

Kui ma 2007-ndal aastal ettevõtlusteekonda alustasin, siis panustasin kogu oma energia erialaste oskuste arendamisele. Ma ei teadnud turundusest mitte midagi. Lootsin, et kliendid ise minu juurde tuleksid...
Suust-suhu reklaam on kindlasti eduka ettevõtte jaoks tähtis osa, kuid jätkusuutliku äritegevuse  jaoks ainult sellest ei piisa.
Ma hakkasin õppima ning sain aru, et võti peitub strateegilises planeerimises.
Just sellepärast ma tahangi ka Sinuga sisuturunduse strateegiaplaani jagada, et Sul oleks oma ettevõtte turundamiseks konkreetne tegevuskava ning et Sa teaksid täpselt, kellele oma teenus suunata. 
Strateegiplaan aitab Sul teha parimaid ja ainult neid valikuid, mis Sinu ettevõtet mitmel moel kasvatavad. See annab Sulle kindlustunde ja Sa tead täpselt mida teed, ilma et peaksid seejuures olema "müügiinimene". 

Sisuturunduse strateegiaplaaniga saad:

  • 40+ lk detailse juhendi turundustegevusteks, mida saad koheselt kasutama hakata.
  • Situatsiooni analüüsi - Anname Sulle selge ülevaate turul toimuvast ja toome välja eelised, mis Sinu ettevõttel on võrreldes konkurentidega.
  • Sisu inventuur - Saad nimekirja Sinu- ja konkurentide avaldatud sisust. Teeme ettepanekud, millise sisuloomega jätkata ning milline lõpetada ja samuti millise UUE sisuloomega tuleks alustada.
  • Turunduseesmärgid - Paneme paika konkreetsed sihid ja tegevuskava, kuidas saad oma soovitud eesmärkideni jõuda.
  • Ostupersoona - Uurime välja, kes on Sinu ettevõtte ideaalne klient, mis on tema täpsed vajadused ja kuidas Sinu ettevõte saab talle lahendusi pakkuda.
  • Võtmesõnad - Uurime välja enamkasutatud võtmesõnad, mida Sinu sihtgrupp interneti otsingumootoris kasutab. Koostame nimekirja postituste- ja artiklite pealkirjadest, mis Sinu potentsiaalsete klientide tähelepanu tõmbavad.
  • Mõõdikud - Paneme paika mõõdikud, et saaksid jälgida oma ettevõtte sisuturunduse protsessi numbrite kaudu. Numbrid ei valeta mitte kunagi. Teades täpselt kui palju sotsmeediapostitusi, artikleid, reklaame, sissetulnud/väljaminevaid e-kirju, telefonikõnesid jne Sulle reaalseid kliente toovad, annab Sulle tuleviku osas täieliku kindlustunde.
  • Säästad orienteeruvalt 80-ne töötunni jagu oma väärtuslikku aega.

VAATA TEHTUD TÖID