Lisa ostukorvi497 €
Konkurentide analüüs

Kas tead, kes on Sinu suurimad konkurendid? Kas tead, milliseid võtmesõnu nad oma turundussõnumites kasutavad ja millisel positsioonil nad interneti otsingumootorites välja tulevad? Kas tead ja oled analüüsinud sisu, mida nad oma sotsmeediaplatvormidel avaldavad ja kuidas see sihtgrupi poolt vastu võetakse?

Kui vastasid vähemalt ühele eelnimetatud küsimusele eitavalt, siis vajad konkurentide analüüsi.

Kui Sul ei ole aega või oskusi seda ise teha, siis kutsu meid appi.

Me koostame Sinu jaoks situatsiooni analüüsi - anname Sulle selge ülevaate turul toimuvast ja toome välja eelised, mis Sinu ettevõttel on võrreldes Sinu konkurentidega.
Teeme sisu inventuuri, mille tulemusena saad nimekirja nii enda kui ka oma konkurentide avaldatud sisust. Teeme ettepanekuid, millise sisuloomega peaksid kindlasti jätkama, mille peaksid lõpetama ning jagame ideid UUE sisuloome alustamise osas. 

Kuidas me seda teeme?

Saadame Sulle küsimustiku, mille vastuste põhjal alustame konkurentide uuringut. Kasutame tööriistu, mille abil selgitame välja võtmesõnad, mida nad otsingumootorites kasutavad. Toome Sinuni ka need konkurendid, kelle olemasolust Sul täna teadmine võib puududa, kuid kes digitaalses ruumis Sinu sihtgruppi Sinu teadmata oma müügiprotsessi võivad juhtida.
Analüüsime nende sotsiaalmeedia platvorme ja võrdleme Sinu omadega.
Joonistame sisumaatriksi, kuhu kanname sisse kõik Sinu viimase 30 päeva jooksul loodud sisu. Selle põhjal näed must-valgelt, milline sisu levib paremini ja millist tüüpi sisuloomet ei ole mõte jätkata. 

Kokkuvõte

Mida paremini oma konkurente tunned, seda rohkem saad aru, milliseid strateegiaid nad kasutavad ja/või ei kasuta. See teadmine aitab Sul teha paremaid turundusvalikuid ning seada end neist sammu(de) võrra ettepoole.