Lisa ostukorvi197 €
Lisa ostukorvi377 €
Lisa ostukorvi857 €
Artikli kirjutamine

Inimesed ignoreerivad kuni 80% tasulistest reklaamidest. Mida see Sinu jaoks tähendab? Seda, et rohkem loetakse artikleid ja blogisid, vaadatakse videoid ning  kuulatakse podcaste. See on piisav põhjus, miks peaksid oma ettevõttes artikleid avaldama, mida saaksid vajadusel teistesse meediavormidesse ümber kohandada. 

Kõikidest klientidest 50% veedab 75% oma ostlemise ajast internetis, tehes uurimustööd otsitavate toodete ja teenuste kohta. Sinu praegused ja tulevased kliendid otsivad erinevatest artiklitest ja blogidest tagasisidet ja arvustusi, et leida kindlustunnet soovitud toodete või teenuste osas, mis neile parajasti huvi pakuvad.

Artikkel annab Sulle suurepärase võimaluse juhatada liiklust orgaaniliselt oma veebilehele ja aitab kasvatada ettevõtte vastu autoriteeti.   

Sisuturundusartikkel kutsub lugejas esile soovitud käitumist. See tähendab, et inimesed, kellele artikkel on suunatud, panevad sõnumit tähele, tahavad edasi lugeda, jagada seda oma sõpradega ja neil võib lugemise lõppedes tekkida soov teha midagi, mida Sa neile oled välja pakkunud, või kutsub see tegevus neid üles esitama ostutellimusi.

Õige struktuuri järgi üles ehitatud artiklid muutuvad Sinu ettevõtte jaoks varaks. Saad neid oma sisuturunduses kasutada korduvalt.

Kuidas me seda teeme?

Lepime kokku videokohtumise, mille käigus selgitame välja artikli eesmärgi. Paneme paika juhtidee, märksõnad ning seame tähtaja, mis ajaks peab artikkel valmis olema. (olenevalt artikli pikkusest võtab uurimustöö tegmine, kirjutamine ja toimetamine aega kuni 2 nädalat)