Miks visuaalne sisuturundus on tähtis?

-

Nutitelefonid on muutunud peaaegu iga inimese lahutamatuks igapäevaosaks.  Sõltumata soost ja vanusest vaadatakse videoid ja pilte rohkem, kui kunagi varem. Üha rohkem ettevõtteid mõistab, et seade, mis kunagi kandis helistamise eesmärki, on tänaseks oluliselt oma fookust muutnud.  Visuaalne sisuturundus on kaasaegne lahendus tarbijate taskutesse jõudmiseks. Järgnevas artiklis räägimegi lähemalt, kuidas visuaalse sisuturunduse kaudu sinna jõuda. 

Visuaalne sisuturundus aitab tekitada ostuimpulsi

Komöödiad ajavad inimesi naerma, psühholoogilised põnevikud panevad meid nägema maailma uutest vaatenurkadest ning ajaloolised jutustused aitavad mõista, kust rahvana tullakse. Iga kirjutatud foto, videoklipp ja film võib peegeldada ühiskonda ning muuta arvamusi. Olenevalt sisust, võib tarbijal tekkida soov kanda sarnaseid rõivaid, külastada samu paiku ja kasutada samu tooteid, nagu fotodel või filmis nähtud. Samuti saada osa või vältida elamusi, mida loos esindavad tegelased kogevad.  

Paljud ettevõtted on hakanud oma turunduses üha rohkem kasutama videoformaati. Põhjus on lihtne – nõudlus tuleb tarbijatelt.  Uuringud näitavad, et 2021-aastal kulutab keskmine inimene videote vaatamiseks vähemalt 100 minutit päevas. 

Ligikaudu 54% tarbijatest soovib näha rohkem videosisu brändidelt, kes on nende poolehoiu võitnud. Seetõttu on kasvutrend informatiivsete ja harivate teoste tootmisel, kuid ka tarbijate kutsumine meelelahutuslikule kaubamärgireisile. Mida enam brändid selliste videote tõhusust mõistavad ning investeerivad rohkem aega, vaeva ja loovust, seda originaalsemad ja konkurentidest eristuvamad nad on. Kaubamärgid, kes keskenduvad tarbijatele eelkõige selleks, et vaid oma tooteid promoda, mitte enda kvaliteedi ja väärtuse tõstmisele, jätavad suure osa rahast lauale. 

Visuaalse sisuturunduse eesmärk

  • Tõmmata sihtgrupi tähelepanu
  • Panna sihtgruppi edasi lugema/kuulama/vaatama
  • Kasvatada sihtgrupis usaldust oma ettevõtte vastu
  • Suunata sihtgruppi müügiprotsessi

Visuaalse sisuturunduse eesmärk ei ole loodud sisus müüa, vaid tekitada sihtgrupis ostusoov. Ometigi selle vastu väga tihti eksitakse. Statistika järgi otsib 1-5% kogu sihtgrupist täna Sinu ettevõttele sarnaseid tooteid ja/või teenuseid. Sama grupi inimeste pärast võitlevad aga ka Sinu konkurendid. Koondades tähelepanu vaid eelnimetatud turuosale jätab ettevõte „kahe silma vahele“ ülejäänud 95% sihtgrupist, kes on valmis tegema ostuotsust mingil hetkel tulevikus.

Okei, ilmselgelt ei saa päris kõigist 95% gruppi kuuluvast sihtgrupist ettevõtte jaoks ka tulevikus kliente, kuid lõviosale neist on võimalus tekitada ostuimpulss ning õpetada neid ostma mõne nädala-, paari kuu- või kasvõi aasta pärast. Ettevõtja jaoks on tähtis teada, et enne kui sihtgrupp on valmis ostma, on tal tarvis ettevõtet usaldada. Visuaalne sisuturundus aitab sihtgruppi harida ning õpetab teda tulevikus ostma.

Soovid visuaalse sisturunduse osas abikätt? Tutvu erinevate võimalustega SIIN. 

Eelmine
Andmete mõõtmise olulisus

Lisa kommentaar

Email again: