Online turunduse tähtsus väikeettevõtja jaoks

-
Väga vähesed inimesed ja ettevõtted uskusid, et internet võiks toodete ja teenuste müügi kasvatamisele mingisugustki mõju avaldada. Kui Jeff Bezos 1995ndal aastal Amazon.com lanseeris, ennustas enamus ärianalüütikuid sellele läbikukkumist. Nad olid veendunud, et kliendid ei hakka mitte kunagi oma krediitkaarte online´is kasutama.
Kas sina usud, et online turundus võiks sinu ettevõtte eesmärkide saavutamisele kaasa aidata või kuulud eelnimetatud skeptikute hulka?
Online turundus näitab üha enam kasvutrendi ning on muutunud oluliseks just väike-ettevõtjate seas. See aitab välja selgitada ja analüüsida klientide uusi harjumusi ning viia ettevõtte sõnum, tooted ja teenused õige sihtgrupini. Online turundus hõlmab erinevaid tegevusi ja sündmuseid, mille eesmärk on leida uusi kliente, püüda nende tähelepanu, muuta nad püsiklientideks ning neid hoida. Võrreldes traditsioonilise turundusega on online turundusel kindlasti laiem ulatus ja rohkem võimalusi.

Kasud, mida ettevõtted online turundusest saavad on:
• Kasvu potentsiaal
• Kulude vähenemine
• Parem kontroll
• Parem suhtlus klientidega
• Konkurentsieelis

Milos reklaamitööd tehtud uuringu tulemusena selgus, et eestlased veedavad iga päev sotsiaalmeedias aega keskmiselt 1-3 tundi. Seega kui palju aitaks järjekindel sõnumi levitamine pelgalt sotsmeedia erinevates kanalites kaasa sinu ettevõtte väärtuste ja brändi tugevdamisele?

Kui sinu ettevõte ei tegele hetkel online turundamisega, siis veel ei ole hilja. Online turundus on kuluefektiivne ning saad tulemusi koheselt mõõta.




Varasemalt oli võimalus reklaamida vaid traditsioonilise meedia kaudu (ajalehed, ajakirjad, tv, raadio). Loomulikult saab seda teha ka täna, kuid väike-ettevõttele võib see maksma minna tuhandeid eurosid. Siinjuures ei saa olla kindel, et jõutakse täpselt õige sihtgrupini. Uus ja soodsam võimalus on veebianalüütika abil mõõta reklaamide tulemusi koheselt ja teha seejuures äri edendamiseks vajalikke otsuseid, mitte jääda toetuma eeldustele.

Traditsioonilise meedia puhul on piirangud, kuid online turundus säästab aega ja raha. Kuna internetil ei ole lahtiolekuaegu, vaid see on kõigile avatud 24/7 ja 365 päeva aastas, siis  annab see ettevõtetele võimaluse promoda ja müüa oma tooteid ja teenuseid kogu aeg. 

Enam ei tarvitse internetti pääsemiseks istuda kirjutuslaua taha. Ei ole vaja muret tunda ka selle pärast kus konkreetses kohas kliendid parajasti asuvad – kas nad istuvad liiklusummikus, veedavad aega pargis või õhtusöögilauas – neil on interneti kaudu vaba juurdepääs erinevatele ettevõtetele ja nende reklaamidele. Kas ka sinu omale?
Eelmine
Mida peaksid iluettevõtted teadma müügist
Järgmine
Kuidas koostada turundusplaani

Lisa kommentaar

Email again: