Kuidas kirjutada sisuturundusartiklit

-
Kas oled viimasel ajal mõelnud, et peaksid rohkem sisuturundusega tegelema? Aga sa ei ole kunagi varem mitte ühtegi artiklit kirjutanud ja ei tea seetõttu kuidas alustada? Siis see artikkel on sinule.
Sisuturundusartiklite kirjutamine on suurepärane võimalus panna inimesed oma ettevõtte toodetest ja teenustest rääkima, kasvatada engagementi või luua kommuun. Selle jaoks ei pea olema sündinud kirjutamise geeniga. Sa saad sellega lihtsasti hakkama kui hakkad kasutama tõestatud strateegiat.

Sisu kirjutamine tähendab, et paned sõnad lihtsalt paberile. Sisuturunduse näol on aga tegemist kliendi/turu uuringu protsessiga, mille eesmärk on muuta kirjutatud artikkel potentsiaalsete klientide jaoks vastupandamatuks.

Ma olen sisuturundusega tegelenud viimased 10 aastat. Uurinud artiklite ülesehitust sellistes väljaannetes nagu Forbes, Huffington Post, New York Times ja Äripäev. Analüüsinud blogipostitusi, uudiskirju, müügikirju ja reklaami kampaaniatekste. Sisuturundusartiklite puhul hakkasin märkama sarnasusi, mille toon välja allolevalt:

1. Artikli pealkiri - Pealkirja näol kõnetati konkreetset sihtgruppi ja anti lubadus.

2. Atraktiivne sissejuhatus - Sissejuhatus oli selge ja tekitas huvi edasi lugeda.

3. Väärtuslik sisu - Artikli sisu pakkus lugejale väärtust, mida tal oli võimalik hakata rakendama oma igapäevases elus. Ühtlasi oli artiklites välja toodud faktid, mis toetasid käsitletavat teemat ning kasvatasid usaldust ettevõtte vastu, kes selle konkreetse artikli oli kirjutanud.

4. Kokkuvõte – Kogu tekst oli kirja pandud loogilises järjekorras, nii et seda lugedes oli selge miks, kuidas ja mida sooviti öelda. Mitte üheski artiklis ei püüdnud ettevõte lugejale oma tooteid või teenuseid müüa, vaid suunas edasi müügiprotsessi.

Content Marketing Instituudi poolt tehtud uuringus vastas 92% turundajatest, et näevad loodud sisu ettevõtte varana.

Seth Godin on öelnud, et “sisuturundus on kõik, mis turundusest on alles jäänud.“

Enamus ettevõtjaid ei kasuta sisuturundusartiklite kirjutamisel õiget sõnumi ülesehituse valemit. Seepärast on sul eelis oma konkurentide ees.
Võta endale sisuturundusartikli kirjutamise juhend SIIT ja hakka kirjutama vastupandamatuid artikleid kohe praegu.
Eelmine
Kuidas kasvatada ettevõtet 2020ndal aastal
Järgmine
Teemad, millest kirjutada sotsmeediasse

Lisa kommentaar

Email again: