Kuidas kasvatada ettevõtet 2020ndal aastal

-
Ettevõtjatena on meil õigus ja kohustus alustada uut aastat paremini ning heita minema vana mudel, mis ei teeninud oma eesmärki. Alanud 2020ndal aastal on meil ainult kaks võimalust – meie ettevõtte tulemused kas paranevad või halvenevad. Kolmandat, vahepealset, varianti ei eksisteeri.
Siin on 3 võimalust kuidas saad oma ettevõtet käesoleval aastal kasvatada:

Suurenda klientide arvu

Tänapäeva digitaalses ühiskonnas on see lihtsam kui kunagi varem. Tuleb keskenduda sellele, et ettevõtte müügilehter oleks kvaliteetsetest kontaktidest pidevalt täis. Jäädes lootma, et õnn pöörduks või et kliendid ise meie teele satuksid on sama asjatu kui kella kinni keerates üritada peatada aega. Sa saad suurendada klientide arvu, kui analüüsid ja testid oma praegust turundustegevust. Mida ja kui palju sa teed selleks, et äratada oma ettevõtte vastu tähelepanu ja luua ostuindikaatorit nendes potentsiaalsetes klientides, kellel täna võibolla ei ole vajadust sinu ettevõtte toodete või teenuste järgi, kuid kellel see võiks tekkida nädala-, mõne kuu- või aasta pärast? Kõik inimesed ostavad lahendust ja ettevõtjatena on meie kohus teha seda paremini ja selgemalt kui kõik teised.


Müü rohkem


Paljud ettevõtjad pühendavad aega ja energiat küll turundusele, kuid ei pööra tähelepanu müügiprotsessile. Ma mõtlen selle all, et näiteks tuuakse reklaamide-, sotsmeedia- või blogipostituste kaudu potentsiaalseid kliente oma ettevõtte veebilehele, kuid ei juhatata neid konkreetsesse müügiprotsessi, vaid jäetakse kliendid sinna iseseisvalt tegutsema.
Teine sage nähtus on see kui soovitakse, et klient helistaks või saadaks e-kirja, kuid ettevõte pole valmis saabunud ostupäringule koheselt vastama. Oluline on teada, et müüki ei saa toimuda kui puudub suhtlus kliendi ja ettevõtte vahel. Seega, müügitulemused sõltuvad sellest kui palju vestlusi sinu ettevõtte ja klientide vahel aset leiavad. Sa saad suurendada müüki kui analüüsid ja mõõdad oma praeguseid kliendisuhtlusi.
Ettevõte, kes teab täpselt mis on tema unikaalne müügiargument, ehk mis eristab teda konkurentidest, müüb rohkem. Ettevõte kes teab, milliseid tooteid ja/või teenuseid tema klient tarbib enne kui tal tema toodet või teenust on vaja ja teeb koostööd nende ettevõtjatega, suurendab oma müüki.

Kasvata ostusagedust

Kui sa ettevõtjana pühendud sellele, et uurida välja milliseid tulemusi klient tahab saavutada ja millised on tema eelnevad ostud olnud, siis on sul võimalus pakkuda talle lisatooteid ja/või teenuseid ning müüki kasvatada. Mõtle näiteks, kuidas kinno minnes on pileti ostmine raskem kui hiljem kaks korda rohkem raha popcornile kulutada. Teist ostu on lihtsam teha kui esimest. Inimesed tulevad tavaliselt ettevõttesse, et saada soovitusi ja kui nad juba korra on ostnud siis tähendab see seda, et nad usaldavad sind. Kui sina ettevõtjana näitad neile põhjust, miks nad peaksid tagasi tulema ja aitad sellele kaasa, siis on see suurepärane võimalus oma ettevõtet kasvatada.

Ettevõtjad ei tea tihti mis on nende kliendi eluaegne väärtus. Seepärast nad ka ei tea kui palju peaksid nad investeerima reklaami, et leida uusi kliente. Tähtis on kasvada tasanditel, mis muudavad sinu jaoks olukorda. Otsi pidevalt uusi võimalusi, kuidas oma ettevõtet kasvatada. Sa ei peaks ettevõtjana tegema mitte midagi sellist, mis ei too sulle tulemusi. Iga osa ettevõttest saab mõõta, analüüsida ja seeläbi tulemusi muuta, et kasvada. Õpi oma valdkonnas domineerima. Turundus on ainus võimalus selle saavutamiseks. Nagu öeldakse: „tšempionid domineerivad, wannabed konkureerivad!“

Haara ohjad ja alusta SIIT.
Eelmine
3 asja ettevõtte sissetuleku kasvatamiseks
Järgmine
Kuidas kirjutada sisuturundusartiklit

Lisa kommentaar

Email again: