5 mõttetera, mis aitavad väikeettevõtjal alanud aastal ohjad enda kätte haarata

-
Freelancerid ja väikeettevõtjad, kes armastavad oma igapäevast tööd, tunnevad end sellest hoolimata tihti õnnetutena, sest neil puudub kontroll oma sissetulekute üle. Nad loodavad, et “homme” on parem päev ja hoiavad sellest lootusest kramplikult kinni. On aeg lahti lasta ja ohjad enda kätte haarata!

Aastaid elasin ma väikeettevõtjana sellist elu, kus mul polnud ei aega ega raha, mida turundusele pühendada. Panin alati rõhku toote ja teenuse arendamisele ning müügi- ja turunduse jätsin juhuse hooleks.

Ühel päeval, kui mu äripartner oli mind alt vedanud ja ma jäin ettevõttesse täiesti üksi, pidin endale tunnistama, et ilma müügitegevuseta ei ole ettevõte jätkusuutklik. Ja kuigi ma ei tundnud end müügitegevuses tugevana, otsustasin sellega siiski tõsiselt tegelema hakata.

Üks minu lähedane inimene ütles mulle, et ma peaksin end müügi- ja turunudustegevustest eemale hoidma, sest sellega ei saa ma mitte kunagi hakkama. See ärritas mind ja tegi mulle ühtlasi väga haiget.

Vahel on elu nagu Twitter. Sa ei saa kontrollida, mida inimesed ütlevad või teevad. Ainus mida sa teha saad on neid kas järgida või mitte.

Kui me ei kuula iseennast, vaid talitame teiste inimeste arvamuse järgi, siis järgime nende unistusi ja väldime nende hirme. Ja mõtle, kui palju inimesi meie ümber elu jooksul on, kes meile oma arvamust avaldavad...

Kui ma oleksin kuulanud selle kalli lähedase inimese soovitust ja käitunud tema nõuande järgi, siis poleks ma mitte kunagi suutnud luua turundusettevõtet ega aidata vabakutselisi ja väikeettevõtjaid, kes võitlevad raskustega müügi- ja turundusvallas.

Kui sa oled oma ettevõttes praegu üksi ja tunned, et möödunud aasta ei olnud ärilises mõttes päris selline, nagu sa soovisid, siis allolevalt annan sulle viis mõttetera, mis aitavad sul käesoleval aastal paremaid tulemusi saavutada.


Leia endale vaikne koht ja pane kirja vastused alljärgnevatele küsimustele:

· Miks on kellelgi vaja sinu tooteid/teenuseid tarbida?

· Kas soovid, et sind nähakse sinu valdkonnas autoriteedina? Miks?

· Kas soovid kasvatada oma publikut? Miks?

· Kas soovid kirjutada reklaamtekstid ise või eelistad teha koostööd pigem agentuuriga? Miks?

· Millele oled end oma ettevõttes täna pühendanud? Miks?

Eelmine
3 lihtsat sammu, mis aitavad saavutada sinu 2019. a eesmärgid 
Järgmine
4 olulist tegevust, milleta ei tohiks töönädalat lõpetada

Lisa kommentaar

Email again: