3 asja, mida kindlasti teada enne sisuturundusartikli avaldamist

-

Kas oled kunagi tundnud kurbust enda kirjutatud artiklite pärast, mis pole lugejates soovitud huvi tekitanud? (Või siis, kui oled tellinud artikli professionaalselt kirjutajalt?)

Kas lugejad usaldavad sind, ostavad sinult, kuulavad ja jälgivad sind... sel määral nagu sina seda neilt ootad? Või näed sa selles osas vaeva?

Mina küll olen. Ma kartsin kunagi hirmsasti oma kirjutatud tekste avaldada ja veel vähem oma tõelist mina.

Kui ma oma karjääri ettevõtluses alustasin, siis ei osanud ma ettegi kujutada, et kirjutamine hakkab minu elus nii suurt rolli mängima, et mul tekib võimalus töötada peatoimetajana moeajakirja juures, kirjutada turundustekste rahvusvahelistele ettevõtetele või anda turundusalast nõu Eesti Kosmeetikute Liidule.

Tõde on selles, et vahel ma tundsin, kui raskelt tekstid sündisid.

Ma mäletan oma esimesi artikleid YU ajakirja peatoimetajana, ja kartsin väga kuidas lugejad need vastu võtavad. Ma ei osanud kunagi ette ennustada mis saab siis, kui lugeja on artikli lõppu jõudnud.

Kuid üsna varsti hakkasin süvenema sellisesse valdkonda nagu neuroturundus, millest on tänaseks saanud üks minu lemmikteema. See aitab mul erinevate sisuturundusartiklite puhul lugeja käitumist ette ennustada ning annab kirjutamise osas kindlustunde.

Kliki alloleval lingil ja saad teada:

3 olulist asja, mida kindlasti teada, enne artikli kirjutamist

Sa pead neid vundamendikive teadma, kui tahad kirjutada artikleid, mis täidavad sinu, kui ettevõtja eesmärki.

Kirjuta need üles ja esita endale väljakutse nende kasutamiseks. Sa üllatud nähes, kui hästi need töötavad.

Mina kasutan neid põhiteadmisi kogu aeg, iga artikli ja turundusteksti puhul. Ma tean, et seda sama teevad ka teised maailmatasemel edukad ettevõtjad.

Ma usun, et ka sinul on oma ettevõttega seoses eesmärgid. Kirjutamine on suurepärane võimalus nende eesmärkide saavutamiseks. Seepärast, kasuta seda strateegiat enne, kui oma järgmist artiklit kirjutama asud.

Ma olen kindel, et oled rabatud selle efektiivsusest! 

Eelmine
Kuidas saada üle artikli kirjutamise hirmust?
Järgmine
Kust ammutada ideid pilkupüüdva pealkirja jaoks

Lisa kommentaar

Email again: