Blogi
Facebooki postitus, mis paneb hetkeks peatuma
Mida nemad siis teisiti teevad? Kuidas Sina saaksid sarnaseid tulemusi?
Konkurentsieelis ilumaailmas
Kaasaegne turundus ilutööstuses
Klientide meelitamine veebipoodidesse ning kaubamärgi lojaalsuse kasvatamine on moe- ja ilubrändide jaoks olnud pidevalt kasvav väljakutse. Selleks, et turundus võiks pakkuda täielikku brändikogemust, on ülimalt oluline veatu sisuturunduse strateegia väljatöötamine. Marketing Letter võttis kokku maailma tipp kosmeetikabrändide viimase aja statistika ja analüüsid, mis aitavad aru saada sisu loomise vajalikkusest ning annavad edasi ideid, millest saaksid iluettevõtjana eeskuju võtta.
Enimnõutud ilutooted koroona ajal
Kuidas pandeemia ajal ettevõttega ellu jääda
Kuidas viia läbi edukaid auhinnamänge
4 lihtsat sammu klientide leidmiseks
Kuidas kirjutada sotsiaalmeedia postitust
Teemad, millest kirjutada sotsiaalmeediasse
Kuidas kirjutada sisuturundusartiklit
Kuidas kasvatada ettevõtet 2020ndal aastal
3 asja ettevõtte sissetuleku kasvatamiseks
Kuidas koostada turundusplaani
Online turunduse tähtsus väikeettevõtja jaoks
Kas sina usud, et online turundus võiks sinu ettevõtte eesmärkide saavutamisele kaasa aidata või kuulud eelnimetatud skeptikute hulka?
Mida peaksid iluettevõtted teadma müügist
Millest uudiskirjades kirjutada, et neid avataks ja lõpuni loetaks
Avasta turunduse 3 saladust
Kui sa usud, et turundus on edukaks ettevõtte tegevuseks vajalik, siis loe edasi. Ma avaldan sulle 3 turunduse saladust, mida pead teadma kui tahad inimesi oma ettevõtte müügiprotsessi lävele viia.
Kuidas saada klientide tähelepanu ja võita usaldus
4 olulist tegevust, milleta ei tohiks töönädalat lõpetada
5 mõttetera, mis aitavad väikeettevõtjal alanud aastal ohjad enda kätte haarata
3 lihtsat sammu, mis aitavad saavutada sinu 2019. a eesmärgid
Umbes aasta tagasi istusin sooja pleedi sisse mähitult ja lugesin seda sama küsimust Dean Graziosi raamatust „Millionare Success Habbits“. Elasin toona veel oma Nõmme kodus. Rüüpasin lonksu martsipaniteed, pöörasin pilgu läbi akna taga langeva lumesaju ja mõtlesin… Milline minu elu võiks 2018 aasta lõpuks olla... Kõik need pildid mis mu silme ees jooksma hakkasid varjutasid ületöötamise, magamatuse ja väsimuse, mida senini pidevalt tundnud olin… Ma sain aru, et vanaviisi enam jätkata ei saa.
6 küsimust, mida iga ettevõtja endalt küsima peab
Kust ammutada ideid pilkupüüdva pealkirja jaoks
3 asja, mida kindlasti teada enne sisuturundusartikli avaldamist
Kas oled kunagi tundnud kurbust enda kirjutatud artiklite pärast, mis pole lugejates soovitud huvi tekitanud? (Või siis, kui oled tellinud artikli professionaalselt kirjutajalt?)
Kas lugejad usaldavad sind, ostavad sinult, kuulavad ja jälgivad sind... sel määral nagu sina seda neilt ootad? Või näed sa selles osas vaeva?
Kuidas saada üle artikli kirjutamise hirmust?
Kuidas valida õiget turundusplatvormi?
Maailm on muutunud. See töö, mis vanasti oli müügimehe teha, tuleb täna turundusel ära korraldada. Puhtalt sellepärast, et keegi meist ei taha enam müügimehega rääkida.
Me ärritume telefonikõnede peale, kus mõni järjekordne mündimüüja või ajakirja pakkuja meile tuimalt müügikõnet ette loeb. Lemmiksaate reklaamipausi ajal läheme alati võileibu tegema ja postkasti saabunud müügikuulutused kortsutame ilma pikemalt süvenemata kokku ning viskame prügikasti. Me põgeneme reklaami eest, kuid sellest hoolimata jookseb enamus ettevõtteid, kuulutusetahvlid pea kohal, meile amokki.
Mida teha, et klient ostaks sinu, mitte konkurendi käest?
Oled ehk ise üks neist õnnelikest? Või rabeled oma firma ellujäämise nimel, murdes päevast päeva pead: kas jätkata või lõpetada?