Blogi

Kuidas koostada turundusplaani

Heast tootest või teenusest ei ole kasu kui keegi sellest midagi ei tea. Seepärast on ettevõtte jaoks oluline omada korralikku turundusplaani, mis on konkreetne juhis sissetulekute teenimiseks ning aitab jõuda õige sihtgrupini. 
Loe lisaks

Online turunduse tähtsus väikeettevõtja jaoks

Väga vähesed inimesed ja ettevõtted uskusid, et internet võiks toodete ja teenuste müügi kasvatamisele mingisugustki mõju avaldada. Kui Jeff Bezos 1995ndal aastal Amazon.com lanseeris, ennustas enamus ärianalüütikuid sellele läbikukkumist. Nad olid veendunud, et kliendid ei hakka mitte kunagi oma krediitkaarte online´is kasutama.
Kas sina usud, et online turundus võiks sinu ettevõtte eesmärkide saavutamisele kaasa aidata või kuulud eelnimetatud skeptikute hulka?
Loe lisaks

Mida peaksid iluettevõtted teadma müügist

Ilutööstuse analüütik Larissa Jensen (NPD Grupp) rääkis Global Cosmetic Industry ajakirja novembrinumbris sellest, et online ostukanalid näitavad jätkuvalt tugevat kasvutrendi. Siiski tuleb tema sõnul tõdeda fakti, et füüsilised jaemüügikauplused on suurimad nii oma mahu- kui ka käibe poolest ja selleks, et ilubrändid mõlemast kasu saaksid, tuleb neil pingutada justnimelt selle nimel, et olla edukas ka füüsilistes kauplustes.
Loe lisaks

Avasta turunduse 3 saladust 

Enne kui keegi sinult ostma hakkab, tahab ta teada kes sa oled. Ta tahab sind usaldada enne kui oma raha sinu kauba vastu vahetab.
Kui sa usud, et turundus on edukaks ettevõtte tegevuseks vajalik, siis loe edasi. Ma avaldan sulle 3 turunduse saladust, mida pead teadma kui tahad inimesi oma ettevõtte müügiprotsessi lävele viia.
Loe lisaks

Kuidas saada klientide tähelepanu ja võita usaldus

Inimesed ei leia sind. Nad ei leia sind, kui nad sinust mitte midagi ei tea. Ei piisa sellest, et oled disaininud atraktiivse kodulehe ja uhke logo. Kui sa ise inimeste juurde ei lähe, siis ei oska keegi sinu imeilusale veebilehele maanduda.
Loe lisaks

3 lihtsat sammu, mis aitavad saavutada sinu 2019. a eesmärgid 

Kui oleks 2019 aasta detsembrikuu lõpp ja see oleks sinu elu parim aasta, siis mis peaks olema juhtunud?

Umbes aasta tagasi istusin sooja pleedi sisse mähitult ja lugesin seda sama küsimust Dean Graziosi raamatust „Millionare Success Habbits“. Elasin toona veel oma Nõmme kodus. Rüüpasin lonksu martsipaniteed, pöörasin pilgu läbi akna taga langeva lumesaju ja mõtlesin… Milline minu elu võiks 2018 aasta lõpuks olla... Kõik need pildid mis mu silme ees jooksma hakkasid varjutasid ületöötamise, magamatuse ja väsimuse, mida senini pidevalt tundnud olin… Ma sain aru, et vanaviisi enam jätkata ei saa.

Loe lisaks

6 küsimust, mida iga ettevõtja endalt küsima peab

Kas oled vahel tabanud end mõtlemas, et mida saaksid ettevõtjana omalt poolt veel teha, et kliendid sinu käest rohkem ostaksid? Või oled ehk tundnud, et ettevõte, mille loomisel nägid vaimusilmas helget tulevikku on vastupidiselt osutunud hoopis koormaks? Võib olla oled leidnud end unelmate puhkusereisi nautimise asemel CV keskuse portaalist palgatööd otsimas, sest silmus kaela ümber tõmbub üha koomamale?
Loe lisaks

Kust ammutada ideid pilkupüüdva pealkirja jaoks

Kui sa oled ettevõtja ja sinu soov on kirjutada sisuturundusartikleid, siis oled selle küsimusega ehk aeg ajalt isegi rinda pistnud. Ma arvan,et tabava pealkirja valik tekitab paljudele peavalu eelkõige sellepärast, et kirjutaja on pingsalt keskendunud nimevalikule, mis võimalikult palju inimesi sellel klikkima paneks. Kuigi Delfi ja Elu24 pealkirju tögatakse üsna tihti sellepärast, et sisu pole pealkirja vääriline ning et tegemist on lihtsalt ülepaisutatud klikimagnetiga, ei mõtle artiklit kirjutavad ettevõtjad, et midagi taolist võiks nende loo puhul juhtuda. Nende primaarne eesmärk on, et artikkel saaks laialdase tähelepanu osalisks. Ainult, et mitte negatiivses mõttes.
Loe lisaks

3 asja, mida kindlasti teada enne sisuturundusartikli avaldamist

Kas oled kunagi tundnud kurbust enda kirjutatud artiklite pärast, mis pole lugejates soovitud huvi tekitanud? (Või siis, kui oled tellinud artikli professionaalselt kirjutajalt?)

Kas lugejad usaldavad sind, ostavad sinult, kuulavad ja jälgivad sind... sel määral nagu sina seda neilt ootad? Või näed sa selles osas vaeva?

Loe lisaks

Kuidas saada üle artikli kirjutamise hirmust?

Ma kuulen tihti väikeettevõtjaid rääkimas, et nad ei oska avaldamiseks vajalikke artikleid kirjutada ja küsivad ikka minu käest, et kuidas ma seda teen. Ma arvan, et see teema on tihtipeale õhus just siis, kui ettevõttel on vajadus teha reklaami mingile konkreetsele tootele näiteks sisuturundusliku artikli näol aga puudub eelarve, et seda agentuurilt tellida. Sel hetkel, kui ettevõtja kirjutamisoskusest puudust tunneb, võrdleb ta end tihti läbikukkunud aednikuga, kes on ostnud endale kaktuse ja seda mõnda aega usinasti kastnud, kuid avastab ühel hetkel, et ta ise vajab rohkem niisutamist ja hoolitsust kui “kõrb” tema aknalaual.
Loe lisaks

Kuidas valida õiget turundusplatvormi?

Maailm on muutunud. See töö, mis vanasti oli müügimehe teha, tuleb täna turundusel ära korraldada.  Puhtalt sellepärast, et keegi meist ei taha enam müügimehega rääkida.

Me ärritume telefonikõnede peale, kus mõni järjekordne mündimüüja või ajakirja pakkuja meile tuimalt müügikõnet ette loeb. Lemmiksaate reklaamipausi ajal läheme alati võileibu tegema ja postkasti saabunud müügikuulutused kortsutame ilma pikemalt süvenemata kokku ning viskame prügikasti.  Me põgeneme reklaami eest, kuid sellest hoolimata jookseb enamus ettevõtteid, kuulutusetahvlid pea kohal, meile amokki.

Loe lisaks

Mida teha, et klient ostaks sinu, mitte konkurendi käest?

Mis sa arvad, mis on see üks ja ainuke asi, mis on vabastanud ettevõtete juhid stressist, toonud neile jõukuse ning aidanud saavutada unistusi?

Oled ehk ise üks neist õnnelikest?

Või rabeled oma firma ellujäämise nimel, murdes päevast päeva pead: kas jätkata või lõpetada?

Loe lisaks